Luonnonkosmetiikkaa Havaijilta! Eksoottisen Mahalon tuotteet valmistetaan käsityönä ja ne sisältävät runsaasti ylellisiä aktiiviaineita ihosi parhaaksi. Mahalon tuotteilla luot täydellisen hemmottelurituaalin ja nautit näkyvistä tuloksista.
Kaikki yleisimmät maksutavat käytössäsi, myös MobilePay!
OTA YHTEYTTÄ
Kauneuden asiantuntijat vastaavat kysymyksiisi osoitteessa asiakaspalvelu@naturelle.fi
LIITY HALUTTUUN SISÄPIIRIIN
Saat sähköpostiisi erikoisetuja sekä tietoa uutuuksista!
Let customers speak for us
from 6249 reviews
FAQ
Usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@naturelle.fi tai chatin kautta ❤
TOIMITUS
Olemme tunnettuja nopeasta toimituksestamme ja paketit löytävätkin perille 1-3 arkipäivässä.
Pakkaamme tilaukset 24 tunnin sisällä niiden saapumisesta. Viikonlopun ja pyhien aikana tulleet tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Emme vastaa kuljetusyhtiöiden omista viiveistä. Huomioithan, että kampanjoiden aikana tilausten käsittelyssä voi esiintyä pieniä viiveitä suurista tilausmääristä johtuen. Tilaukset pakataan saapumisjärjestyksessä.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 79 € tilauksille (Posti + Matkahuolto). DHL Kotiinkuljetus on aina maksullinen riippumatta tilauksesi loppusummasta.
Mikäli tilauksesi loppusumma on alle 79 €, toimituskulu Matkahuollon ja Postin toimituksissa on 5,90 € ja Budbeellä 4,90 € tai 7,90 €.
Voit myös noutaa lähetyksen veloituksetta varastoltamme Tuusulasta. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli haluat noutaa itse tilauksesi varastoltamme, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tilauksen teon jälkeen. Noudot tapahtuvat varastoltamme Tuusulasta arkisin klo 8-15 välillä.
Palauttaminen on meillä helppoa ja maksutonta! Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla täysin myyntikuntoinen, avaamaton ja käyttämätön. Palautusaika on 14 vrk.
Postin ja Matkahuollon tilauksia voit seurata saamallasi seurantatunnuksella Postin tai Matkahuollon sivuilla. Voit pyytää seurantatunnuksen tai kysyä lähetyksen kulusta asiakaspalvelustamme.
Budbeen lähetyksiä voit seurata itse Budbeeltä saamassasi viestissä tai sähköpostissa olevasta linkistä tai lataamalla Budbee-sovelluksen. Huomioithan, että Budbeen osalta emme pysty tarkistamaan seurantaa puolestasi.
TILAAMINEN
Meiltä tilaaminen on täysin turvallista! Naturelle on 100 % suomalainen yritys ja varastomme sijaitsee Tuusulassa. Käytössämme on turvalliset maksutavat ja yleisimmät toimitustavat.
Mikäli olet jo tehnyt tilauksen, voit tehdä uuden tilauksen jälkikäteen ja ilmoittaa siitä meille. Tällöin voimme yhdistää tilauksesi samaan pakettiin ja hyvittää tarvittaessa toiset postikulut.
Meiltä on aina mahdollista saada näytteitä, jotta voit varmistua tuotteen sopivuudesta ihollesi ennen ostopäätöstä. Näyte voidaan lisätä tilauksellesi tai postittaa erikseen kirjeenä. Voit jättää näytepyynnön tilauksesi kommenttikenttään tai lähettää sen erikseen asiakaspalveluumme. Toteutamme näytepyynnöt parhaamme mukaan ja pyydämme huomioimaan, ettei jokaisesta valikoimamme tuotteesta ole saatavana näytettä. Näytteitä ei ole mahdollista saada esimerkiksi ripsiväreistä, luomiväreistä tai puutereista.
Voit syöttää saamasi etukoodin ostoskorissa tai kassalla. Huomioithan, että voit käyttää vain yhden koodin kerrallaan, eikä etukoodeja ole mahdollista yhdistellä. Etukoodia ei voi hyödyntää automaattisen alennuksen aikana. Etukoodit eivät koske tuotesarjoja Gentlerist, Lilfox tai French Farmacie.
Mikäli tilaus on onnistunut, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkistathan myös roskapostikansiosi! Jos et ole saanut vahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tarkistamiseksi. Yleisin syy tilauksen keskeytymiselle on ongelma paluussa myyjän palveluun - odotathan maksun jälkeen rauhassa siirtymistä takaisin kauppaan.
Mikäli tilaus on keskeytynyt, on kyseessä tavallisesti katevaraus, joka palautuu tilille lyhyen ajan sisään.
Mikäli katevaraus ei ole palautunut tilillesi parissa arkipäivässä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Odota maksuvaiheessa rauhassa paluuta myyjän palveluun, jottei tilaus keskeydy.
ASIAKASPALVELU
Vastaamme ilolla kaikkiin meille esitettyihin kysymyksiin, koskivat ne sitten tilaustasi tai tuotteitamme.
Sähköposti:
asiakaspalvelu@naturelle.fi
Puhelin:
050 302 3022
Chat:
Paina chat-kuvaketta aloittaaksesi keskustelun.
Osoite:
Teollisuustie 9, 04300 Tuusula. Käynnit vain erikseen sovittaessa.
Asiakaspalvelumme on avoinna vain arkisin (ma-pe) ja viikonlopun ja pyhien aikana tulleisiin viesteihin palaamme seuraavana arkipäivänä.
Vastaamme kaikkiin viesteihin arkisin 24 tunnin sisään, mutta huomioithan, että etukampanjoiden aikana asiakaspalvelussamme saattaa olla ruuhkaa, jolloin vastaamme kaikkiin viesteihin mahdollisimman pian saapumisjärjestyksessä.