Toivomme, että tuotteistamme on Sinulle paljon iloa!
Sinulla on kuitenkin aina kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden peruutusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
TUOTTEIDEN VAIHTAMINEN JA PALAUTTAMINEN ON HELPPOA JA ILMAISTA!
1. Täytä sähköinen palautuslomake huolellisesti. Lomakkeen löydät tästä linkistä (palautuslomake avautuu uuteen ikkunaan). Voit käyttää myös itse tekemääsi lappua - huomioithan, että siitä ilmenee kuitenkin seuraavat asiat:
-Onko kyseessä vaihto vai palautus?
-Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, muista merkitä, mihin tuotteeseen haluat palautettavan tuotteen vaihtaa
-Omat yhteystietosi
-Palautuksen syy
Huomioithan, että palautusoikeus ei hygieniasyistä johtuen koske tarvikkeita, kuten guasha-lastoja, kasvorollereita tai konjac-sieniä.
2. Paketoi palautettava tuote huolellisesti. Käytäthän vastaavanlaista pakettia, jossa tuote on toimitettu. Vie palautus valitsemaasi toimipaikkaan (Posti tai Matkahuolto) ja pyydä kuitti palautuksesta.
Palautusosoite ja palautustunnus
ASIAKASPALAUTUS / Naturelle.fi
Teollisuustie 9
04300 Tuusula
Anna toimipisteellä palautustunnus, jotta palautus on Sinulle maksutonta:
Asiakaspalautustunnus Postille on 638181.
Matkahuollon palautustunnus on 9539391.
- Tuote hyvitetään heti, kun se on saapunut varastollemme. Huomioithan, ettemme hyvitä palautuksia ennen niiden palautumista.
- Suoritamme hyvityksen maksutavalle, jolla tilaus on tehty. Mikäli olet siis esimerkiksi maksanut tilauksen luottokortilla, summa palautuu käyttämällesi kortille.
- Jos toivot vaihtoehtoista hyvitystä, kuten esimerkiksi lahjakorttia tai vaihtotuotetta, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@naturelle.fi
- Lähetäthän tuotteen takaisin meille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kahden viikon kuluttua tuotteen vastaanottamisesta.
- Pidätämme oikeuden olla palauttamatta maksua, ennen kuin tuote on palautunut meille takaisin, tai kunnes tuotteen lähetys on todennettu muilla tavoin, esimerkiksi kopiolla palautuskuitista. Säästä aina palautuskuitti sen varalta, että lähetys katoaa kuljetuksessa!
- Emme hyvitä käytettyjä tai avattuja tuotteita, mikäli kyseessä ei ole selkeä tuotevirhe.
Palautettavan tuotteen kunto
Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja myyntikuntoinen ja pakkauksen sinettien tulee olla ehjät. Tämä ei koske reklamaatiotuotteita – reklamaatiotapauksissa olethan meihin yhteydessä ennen tuotteen lähettämistä. Lähetyksistä ei koidu sinulle kustannuksia, kun käytät palautustunnusta.
Noutamattomat lähetykset
Noutamattomista lähetyksistä veloitamme 19 €, mikäli tuotetta ei halua enää palautumisen jälkeen vastaanottaa uudelleen. Summa vähennetään tuotteen hyvityssummasta. Tilanteissa, jossa lähetys on palautunut epähuomiossa tai virheen vuoksi ja se postitetaan asiakkaan toiveesta uudelleen, ei peritä noutamattoman lähetyksen kulua. Asiakas ei joudu maksamaan postikulua uudelleen.