• Tilaa pukinkonttiin viimeistään 18.12. 🎄
  • Suomalainen luonnonkosmetiikan verkkokauppa
  • Nopea toimitus 1-2 arkipäivää
  • Tilaa pukinkonttiin viimeistään 18.12. 🎄
  • Suomalainen luonnonkosmetiikan verkkokauppa
  • Nopea toimitus 1-2 arkipäivää

FAQ

COVID-19 - Hyvä tietää 

Voinko tehdä turvallisesti ostoksia Naturellella?

Kyllä voit. Olemme suomalainen perheyritys ja seuraamme tiiviisti THL:n ohjeistuksia ja määräyksiä. Pidämme huolen, että meillä voit tehdä ostoksia rauhallisin mielin ❤︎

Miten käy tilaukseni?

Voit olla huoleti - käsittelemme tilaukset tuttuun tapaan. Olemme Sinuun viipymättä yhteydessä, mikäli tilaukseesi sattuisi tulemaan muutoksia.

Entä tilaukseni toimittaminen?

Pakkaamme tilaukset hyvää hygieniaa noudattaen. Paketit toimitetaan noutopisteille tavallisesti 1-2 arkipäivässä.

Nouto varastolta -tilaukset toimitamme myymälän aukioloaikojen mukaisesti - saat meiltä tiedon sähköpostitse tai tekstiviestillä, kun tilauksesi on noudettavissa.

 

 

 

 

Näytepyynnöt 

 

Meille on tärkeää, että voit varmistua tuotteiden sopivuudesta ihollesi etukäteen - voit pyytää meiltä tuotenäytteitä sähköpostitse, chatissa tai jättämällä pyynnön tilauksesi huomiokenttään. Otamme kaikki näytepyynnöt huomioon ja postitamme ne mahdollisimman pian. Mikäli et ole saanut toivomiasi näytteitä, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

HUOM! Näytepyynnöt lähetetään kirjeitse suoraan kotiisi noin viikon kuluessa. Tilauksen yhteyteen jätetyt näytepyynnöt pakataan pääsääntöisesti samaan pakettiin. 

 

Tuotearviot ja kuukausittainen lahjakorttiarvonta

 

Arvostelemalla tilaamasi tuotteen osallistut kuukausittaiseen arvontaan, jonka palkintona on mahtava 100 € lahjakortti verkkokauppaan! Arvostelun voit jättää tuotesivulla, tai saamassasi arviopyyntö-sähköpostissa. 

Voittaja arvotaan arvostelun jättäneiden kesken joka kuun ensimmäisenä arkipäivänä. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Miten saan teihin yhteyden? 

Saat meihin parhaiten yhteyden sähköpostise ja chatin välityksellä. 

Sähköposti: asiakaspalvelu (at) naturelle.fi

Chatin löydät verkkokaupan etusivulta. Voit käyttää myös yhteydenottolomaketta.

 

YLEISTÄ

Miksi minun kannattaa rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi?
Tilauksen yhteydessä tapahtuvalla rekisteröitymisellä hyödynnät parhaiten kaikki verkkokaupan Sinulle tarjoamat ominaisuudet. Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska tietosi ja osoitteesi säilyvät järjestelmässä.


Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, henkilökohtaiset tietosi eivät tallennu verkkokauppaamme ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksen yhteydessä.

TILAAMINEN
Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Kaikkia Naturelle.fi-verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita on saatavilla, ellei toisin mainita. Olemme Sinuun yhteydessä, mikäli tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika.

Ostoskorissa minulta kysytään kampanjakoodia. Mikä kampanjakoodi on ja mistä sen voi saada?
Kampanjakoodilla voit saada verkkokaupasta kampanja-alennuksen. Kampanjakoodin voit saada mm. lähettämästämme uutiskirjeestä tai mainoksistamme. Mikäli olet saanut kampanjakoodin, saat edun itsellesi syöttämällä koodin kampanjakoodi-kohtaan kassalla. Voit käyttää vain yhden kampanjakoodin kerrallaan.

Unohdin antaa kampanjakoodin tilaukseni yhteydessä. Voiko alennuksen saada jälkikäteen?
Kyllä voit. Otathan vain ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Muistathan kirjautua sisään verkkokauppaan nähdäksesi omat tietosi.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme - yritämme parhaamme mukaan muuttaa tilaustasi ennen kuin se lähtee varastoltamme. Emme pysty tekemään muutoksia käsiteltyihin tilauksiin. 

Milloin tilaukseni lähetetään?
Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti sen vastaanotettuamme - arkisin 24 h sisällä. Tomitusaikamme on 1-4 arkipäivää.

MAKSAMINEN
Onko Naturelle.fi-verkkokaupan kautta maksaminen turvallista?
Kyllä on. Naturelle.fi:n käyttää Paytrailin luotettavaa maksujärjestelmää. Paytrail-palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Collector-lasku, Collector-tili, korttimaksut (MobilePay,Visa, Mastercard,Amex) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Collector -palvelua hyväksyt Paytrail Oyj (2122839-7) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830  (ark. klo 8-19)


Miten maksan tilauksen?
Naturelle.fi-verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi turvallisesti ja kätevästi verkkopankissa, luottokortilla tai laskulla.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Collector-lasku, Collector-tili, Klarna-lasku, korttimaksut (MobilePay,Visa, Mastercard,Amex) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Collector -palvelua hyväksyt Paytrail Oyj (2122839-7) ehdot, jotka löydät kassalta.

 Mikäli sinulla on Paytrail-maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua  ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830  (ark. klo 8-19)


Oman pankkisi verkkopankkitunnuksia käyttämällä siirryt Naturelle.fi-verkkokaupasta hetkeksi omaan pankkiisi - muista palata takaisn kauppaamme maksun suoritettuasi, jotta maksutapahtuma ei keskeydy. Maksutapahtuman näet omista tilitiedoistasi.

TOIMITUS JA TOIMITUKSEN SEURANTA

Miten tuote toimitetaan?
Pakettimme toimittaa Posti tai Matkahuolto. Voit valita toimituksen postitoimipaikkaan, Smartpost-pakettiautomaattiin, tai Matkahuollon toimipisteeseen. Alle 3 cm lähetykset lähetämme pienlähetyksenä kotiosoitteeseesi. Pienlähetykselle emme valitettavasti voi tarjota Postin seurantakoodia.

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?
Toimitusmaksu on 0 euroa, kun tilaat tuotteet noudettavaksi myymälästä. Postin ja Matkahuollon toimitusmaksu on 4,90 € alle 69 € tilauksiin. Yli 69 € tilauksille kaikki toimitustavat ovat ilmaisia.


Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?
Toimitusaika on normaalisti 1-4 arkipäivää, joka lasketaan tilauksen vastaanottamisesta.

Toimituksen seuranta
Näet Tili-osiosta lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimituksen kulkua Postin verkkosivuilla www.posti.fi. Jos tilaustiedoissasi on matkapuhelinnumerosi, joten saat tekstiviesti-ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Huolehdithan, että kirjoitat puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi oikein, jotta saat saapumisilmoituksen lähetyksestämme.

Miten palautan tuotteen?
Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä täysin myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Emme vastaanota avattuja tai kokeiltuja tuotteita. 

Suojaa palautettava tuote hyvin. Lähetäthän tuotteet vastaavanlaisessa paketissa, jossa tuote on toimitettu ja sulje paketti huolellisesti. Palautus on Sinulle maksuton. 

Kirjoita paketin päälle osoitteeksi:
Asiakaspalautus / Naturelle.fi
Teollisuustie 9
04300 Tuusula
Asiakaspalautustunnukset ilmaista palautusta varten:

Posti: 638181

Matkahuolto: 9539391.

Vie palautus Postin tai Matkahuollon toimipaikkaan ja pyydä kuitti palautuksesta.

Rahanpalautus suoritetaan mahdollisimman pian palautuksen vastaanottamisesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, hyvitämme laskun palautuksen käsittelyn yhteydessä. 

 

Tuotteiden säilyvyys

Huomioithan, että luonnonkosmetiikan tuotteet ovat tuoretuotteita – niissä ei ole käytetty lainkaan synteettisiä säilöntäaineita.

Tuote säilyy avattuna keskimäärin 6-12 kuukautta, kun säilytät sitä kuivassa ja viileässä. PAO-symbolin (avatun purkin kuva) omaavat tuotteet säilyvät siihen merkityn ajan verran avattuina.

Vältä veden joutumista tuotteeseen ja käytä tuotetta aina kuivin ja puhtain käsin.
Säilytä tuotetta viileässä ja auringolta suojattuna. 

Tuotteen päiväysmerkintä on laskettu siten, että tästä päivämäärästä luonnonkosmetiikan tuote säilyy vielä seuraavat 6-12 kuukautta avattuna. Merkintä ei siis tarkoita tuotteen viimeistä käyttöajankohtaa. Tuotteita valmistetaan pienissä erissä, joka mahdollistaa tuotteiden toimituksen asiakkaillemme aina mahdollisimman tuoreina. Se on meille erityisen tärkeää.