Ostoskorini

Sulje
Maksa nyt myös MobilePaylla!

FAQ

Näytepyynnöt 

 

Haluamme, että voit varmistua tuotteiden sopivuudesta itsellesi etukäteen - voit pyytää meiltä tuotenäytteitä sähköpostitse, chatissa tai jättämällä pyynnön tilauksesi huomiokenttään. Huomioithan, että emme pysty liittämään näytteitä tilauksesi yhteyteen, vaan ne toimitetaan erikseen kirjekuoressa suoraan kotiisi. Käsittelemme kaikki näytepyynnöt ja postitamme ne mahdollisimman pian. Kirjelähetysten toimitusaika riippuu Postin toiminnasta - tavallisesti kirjeet löytävät perille noin viikossa. Mikäli et ole saanut toivomiasi näytteitä, otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. 

 

Tuotearviot ja kuukausittainen lahjakorttiarvonta

 

Arvostelemalla tilaamasi tuotteen Naturelle.fi-verkkokaupassa osallistut kuukausittaiseen arvontaan, jonka palkintona on huikea 100 € lahjakortti verkkokauppaan!

Voittaja arvotaan arvostelun jättäneiden kesken joka kuun ensimmäisenä arkipäivänä. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Näiden kysymysten ja vastausten avulla löydät ratkaisun usein kysyttyihin kysymyksiin.


Lisätietoa saat asiakaspalvelustamme: 
arkisin klo 9-11 ja 12-14
puh. 010 666 7575
tai sähköpostitse asiakaspalvelu (at) naturelle.fi


YLEISTÄ

Miksi minun kannattaa rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi?
Tilauksen yhteydessä tapahtuvalla rekisteröitymisellä hyödynnät parhaiten kaikkia verkkokaupan Sinulle tarjoamia ominaisuuksia. Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska omat tietosi ja osoitteesi säilyvät järjestelmässä.


Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Kyllä, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, henkilökohtaiset tietosi eivät tallennu verkkokauppaamme, ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksenteon yhteydessä.

TILAAMINEN
Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Kaikkia Naturelle.fi-verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita on saatavilla, ellei toisin mainita. Olemme Sinuun yhteydessä, mikäli tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika.

Ostoskorissa minulta kysytään kampanjakoodia. Mikä kampanjakoodi on ja mistä sen voi saada?
Kampanjakoodilla voit saada verkkokaupasta kampanja-alennuksen. Kampanjakoodin voit saada mm. lähettämästämme uutiskirjeestä tai mainoksistamme. Mikäli olet saanut kampanjakoodin, saat edun itsellesi syöttämällä koodin kampanjakoodi-kohtaan kassalla. Voit käyttää vain yhden kampanjakoodin kerrallaan.

Unohdin antaa kampanjakoodin tilaukseni yhteydessä. Voiko alennuksen saada jälkikäteen?
Kyllä voit. Otathan siinä tapauksessa ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Muistathan kirjautua sisään verkkokauppaan nähdäksesi omat tietosi.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme ja yritämme parhaamme mukaan muuttaa tilaustasi ennen kuin se lähtee varastoltamme.

Milloin tilaukseni lähetetään?
Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti sen vastaanotettuamme. Toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää.

MAKSAMINEN
Onko Naturelle.fi-verkkokaupan kautta maksaminen turvallista?
Kyllä on. Naturelle.fi:n käyttää Paytrailin luotettavaa maksujärjestelmää. Paytrail -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Collector-lasku, Collector-tili, korttimaksut (Visa, Mastercard,Amex) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Collector -palvelua hyväksyt Paytrail Oyj (2122839-7) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830  (ark. klo 8-19)


Miten maksan tilauksen?
Naturelle.fi-verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi turvallisesti ja kätevästi verkkopankissa, luottokortilla tai laskulla.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Collector-lasku, Collector-tili, korttimaksut (Visa, Mastercard,Amex) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Collector -palvelua hyväksyt Paytrail Oyj (2122839-7) ehdot, jotka löydät kassalta. >> Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830  (ark. klo 8-19)


Oman pankkisi verkkopankkitunnuksia käyttämällä siirryt Naturelle.fi-verkkokaupasta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet omista tilitiedoistasi.

TOIMITUS JA TOIMITUKSEN SEURANTA

Miten tuote toimitetaan?
Paketit toimittaa Posti. Voit valita toimituksen postitoimipaikkaan tai SmartPOST-pakettiautomaatin. Alle 3 cm lähetykset lähetämme pienlähetyksenä lähiosoitteeseesi. Pienlähetykselle emme valitettavasti voi tarjota Postin seurantakoodia.

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?
Toimitus kaikkiin tilauksiin on 0 euroa.


Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?
Toimitusaika on normaalisti 1-4 arkipäivää, joka lasketaan tilauksen vastaanottamisesta.

Toimituksen seuranta
Näet Tili -osiosta lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimituksen kulkua Postin verkkosivuilla www.posti.fi. Tilaustiedoissasi on matkapuhelinnumerosi, joten saat tekstiviesti-ilmoituksen, kun paketti on postitoimipaikassa tai SmartPost-automaatissa noudettavissa.

Miten palautan/ vaihdan tuotteen?
Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät.

Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake ja laita se pakettiin. Jos maksoit ostoksesi verkkopankkimaksuna tai luottokorttimaksuna, niin ilmoitathan myös tilinumerosi.

Laita palautettava tuote omaan myyntipakkaukseensa ja suojaa palautettava tuote hyvin. Lähetäthän tuotteet vastaavanlaisessa paketissa, jossa tuote on toimitettu ja sulje paketti huolellisesti. Palautus on Sinulle maksuton .

Kirjoita paketin päälle osoitteeksi:
ASIAKASPALAUTUS / Naturelle.fi
Teollisuustie 9
04300 Tuusula
Asiakaspalautustunnus on 638181

Vie palautus Postin toimipaikkaan ja pyydä kuitti palautuksesta.

Rahat palautetaan 14 päivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta.

 

Tuotteiden säilyvyys

Huomioithan, että luonnonkosmetiikan tuotteet ovat tuoretuotteita – näin ollen niissä ei ole käytetty lainkaan synteettisiä säilöntäaineita.

Tuote säilyy avattuna 6-12 kuukautta, kun säilytät sitä kuivassa ja viileässä. Vältä veden joutumista tuotteeseen ja käytä tuotetta aina kuivin ja puhtain käsin.
Säilytä tuote auringonvalolta suojattuna ja vältä sen joutumista lämmölle alttiiksi.

Tuotteen päiväysmerkintä on laskettu siten, että tästä päivämäärästä luonnonkosmetiikan tuote säilyy vielä seuraavat 6-12 kuukautta avattuna. Merkintä ei siis tarkoita tuotteen viimeistä käyttöajankohtaa. Tuotteita valmistetaan pienissä erissä, joka mahdollistaa tuotteiden toimituksen asiakkaillemme aina mahdollisimman tuoreina. Se on meille erityisen tärkeää.



Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilauksiin ja tuotteisiin liittyvissä asioissa arkisin klo 9-11 ja 12-14. Chattimme palvelee arkisin klo 9-16 osoitteessa www.naturelle.fi

Voit täyttää yhteydenottolomakkeenlähettää sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@naturelle.fi tai soittaa numeroon 010 666 7575.

Tilaa uutiskirje ja osallistu arvontaan!

Tilaa nyt UUTISKIRJEEMME ja saat 10% EDUN ensimmäisestä tilauksestasi. Samalla osallistut arvontaan, jossa voit voittaa 100 euron LAHJAKORTIN. Arvonta suoritetaan joka kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä.

Ostoskorini

Välisumma: 0€

Ostoskorisi on tyhjä.