Naturelle.fi

 Usein kysyttyä 

Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@naturelle.fi tai chatin välityksellä. 

 

Näytepyynnöt 

Meille on tärkeää, että voit varmistua tuotteiden sopivuudesta ihollesi etukäteen - voit pyytää meiltä tuotenäytteitä sähköpostitse, chatissa tai jättämällä pyynnön tilauksesi kommenttikenttään. Pyrimme toteuttamaan kaikki näytepyynnöt parhaamme mukaan. Huomioithan kuitenkin, ettei kaikista valikoimamme tuotteista löydy näytteitä. 

Erilliset näytepyynnöt lähetämme kirjeitse suoraan kotiisi noin viikon kuluessa. Tilauksen yhteyteen jätetyt näytepyynnöt pakataan samaan pakettiin. 

 

Tuotearviot ja kuukausittainen lahjakorttiarvonta

Arvostelemalla tilaamasi tuotteen osallistut kuukausittaiseen arvontaan, jonka palkintona on mahtava 100 € lahjakortti verkkokauppaan! Arvostelun voit jättää tuotesivulla, tai saamassasi arviopyyntö-sähköpostissa. 

Voittaja arvotaan arvostelun jättäneiden kesken joka kuun ensimmäisenä arkipäivänä. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti.

  

Miten saan teihin yhteyden?  

Saat meihin parhaiten yhteyden sähköpostitse ja chatin välityksellä. 

Sähköposti: asiakaspalvelu (at) naturelle.fi

Chatin löydät etusivulta. Voit käyttää myös yhteydenottolomaketta.

 

Rekisteröityminen 

Miksi minun kannattaa rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi?
Tilauksen yhteydessä tapahtuvalla rekisteröitymisellä hyödynnät parhaiten kaikki verkkokaupan Sinulle tarjoamat ominaisuudet. Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska tietosi ja osoitteesi säilyvät järjestelmässä.

Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, henkilökohtaiset tietosi eivät tallennu verkkokauppaamme ja sinun pitää vain syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksen yhteydessä.



Tilaaminen


Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Kaikkia verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita on saatavilla, ellei toisin mainita. Olemme Sinuun yhteydessä, mikäli tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika tai mikäli tilaamasi tuote on päässyt loppumaan varastostamme esimerkiksi saldovirheen vuoksi.

Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tarkistathan myös roskapostikansiosi. Muistathan kirjautua sisään verkkokauppaan nähdäksesi omat tietosi.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
Ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme - yritämme parhaamme mukaan tehdä muutoksen tilaukseesi ennen kuin se lähtee varastoltamme. Emme valitettavasti pysty tekemään muutoksia käsiteltyihin tilauksiin. 

Milloin tilaukseni lähetetään?
Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti sen vastaanotettuamme, arkisin 24 tunnin sisällä. Viikonlopun tilaukset pakataan seuraavana arkipäivänä. Tomitusaikamme on 1-4 arkipäivää.

 

Etukoodi

Ostoskorissa minulta kysytään etukoodia. Mikä etukoodi on ja mistä sen voi saada?
Etukoodin voit saada esimerkiksi lähettämästämme uutiskirjeestä tai mainoksistamme. Syötä etukoodi ostoskoriin tai kassalla sijaitsevaan koodi-kohtaan. Huomioithan, että voit käyttää vain yhden kampanjakoodin kerrallaan.

Unohdin antaa etukoodin tilaukseni yhteydessä. Voiko alennuksen saada jälkikäteen?
Ilman muuta, otathan vain ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme!

 

Maksaminen

Onko Naturelle.fi-verkkokaupan kautta maksaminen turvallista?
Maksaminen on kaupassamme täysin turvallista. Naturelle.fi:n käyttää Paytrailin luotettavaa maksujärjestelmää. Paytrail-palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna, korttimaksut (Visa, Mastercard, Amex) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) sekä MobilePay ja Pivo - kaikki yhtä turvallisia!


Miten maksan tilauksen?

Naturelle.fi-verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi turvallisesti ja kätevästi verkkopankissa, luottokortilla tai laskulla.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku, korttimaksu (Visa, Mastercard, Amex), MobilePay, Pivo tai verkkopankkimaksu (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia).

 Mikäli sinulla on Paytrail-maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua  ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830  (ark. klo 8-19)


Oman pankkisi verkkopankkitunnuksia käyttämällä siirryt Naturelle.fi-verkkokaupasta hetkeksi omaan pankkiisi - muistathan siirtyä takaisin kauppaamme maksutapahtuman jälkeen, jotta tilaus ei keskeydy. Maksutapahtuman näet omista tilitiedoistasi.



Toimitus ja seuranta


Miten tuote toimitetaan?

Voit valita Postin, Matkahuollon, DHL:n tai noudon varastoltamme.


Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

Toimitusmaksua ei tule, mikäli noudat lähetyksen itse varastoltamme. Postin ja Matkahuollon toimitusmaksu on 4,90 € ja DHL:n 8,90 €.

Tarjoamme yli 69 € tilauksiin ilmaiset postikulut kaikkiin muihin toimitustapoihin, paitsi DHL kotiinkuljetukseen, joka on aina maksullinen.


Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?

Toimitusaika on normaalisti 1-4 arkipäivää, joka lasketaan tilauksen vastaanottamisesta.



Toimituksen seuranta

Näet Tili-osiosta lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimituksen kulkua Postin verkkosivuilla www.posti.fi. Jos tilaustiedoissasi on matkapuhelinnumerosi, joten saat tekstiviesti-ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Huolehdithan, että kirjoitat puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi oikein, jotta saat saapumisilmoituksen lähetyksestämme.



Miten palautan tuotteen?

Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä täysin myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Emme ota vastaan avattuja tai kokeiltuja tuotteita. 

Suojaa palautettava tuote hyvin. Lähetäthän tuotteet vastaavanlaisessa paketissa, jossa tuote on toimitettu ja sulje paketti huolellisesti. Palautus on Sinulle maksuton. 

Kirjoita paketin päälle osoitteeksi:
Asiakaspalautus / Naturelle.fi
Teollisuustie 9
04300 Tuusula


Asiakaspalautustunnukset ilmaista palautusta varten:

Posti: 638181

Matkahuolto: 9539391

Vie palautus Postin tai Matkahuollon toimipaikkaan ja pyydä kuitti palautuksesta.

Rahanpalautus suoritetaan mahdollisimman pian palautuksen vastaanottamisesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, hyvitämme laskun palautuksen käsittelyn yhteydessä. 

 

Tuotteiden säilyvyys

Huomioithan, että luonnonkosmetiikan tuotteet ovat tuoretuotteita – niissä ei ole käytetty lainkaan synteettisiä säilöntäaineita.

Tuote säilyy avattuna keskimäärin 6-12 kuukautta, kun säilytät sitä kuivassa ja viileässä. PAO-symbolin (avatun purkin kuva) omaavat tuotteet säilyvät siihen merkityn ajan verran avattuina.

Vältä veden joutumista tuotteeseen ja käytä tuotetta aina kuivin ja puhtain käsin.
Säilytä tuotetta viileässä ja auringolta suojattuna. 

Tuotteen päiväysmerkintä on laskettu siten, että tästä päivämäärästä luonnonkosmetiikan tuote säilyy vielä seuraavat 6-12 kuukautta avattuna. Merkintä ei siis tarkoita tuotteen viimeistä käyttöajankohtaa. Tuotteita valmistetaan pienissä erissä, joka mahdollistaa tuotteiden toimituksen asiakkaillemme aina mahdollisimman tuoreina. Se on meille erityisen tärkeää.