Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse asiakaspalvelu@naturelle.fi tai chatin välityksellä.
Näytepyynnöt
Meille on tärkeää, että voit varmistua tuotteiden sopivuudesta ihollesi etukäteen - voit pyytää meiltä tuotenäytteitä sähköpostitse, chatissa tai jättämällä pyynnön tilauksesi kommenttikenttään. Pyrimme toteuttamaan kaikki näytepyynnöt parhaamme mukaan. Huomioithan kuitenkin, ettei kaikista valikoimamme tuotteista löydy näytteitä.
Erilliset näytepyynnöt lähetämme kirjeitse suoraan kotiisi noin viikon kuluessa. Tilauksen yhteyteen jätetyt näytepyynnöt pakataan samaan pakettiin.
Tuotearviot ja kuukausittainen lahjakorttiarvonta
Arvostelemalla tilaamasi tuotteen osallistut kuukausittaiseen arvontaan, jonka palkintona on mahtava 100 € lahjakortti verkkokauppaan! Arvostelun voit jättää tuotesivulla, tai saamassasi arviopyyntö-sähköpostissa.
Voittaja arvotaan arvostelun jättäneiden kesken joka kuun ensimmäisenä arkipäivänä. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti.
Miten saan teihin yhteyden?
Saat meihin parhaiten yhteyden sähköpostitse ja chatin välityksellä.
Sähköposti: asiakaspalvelu (at) naturelle.fi
Chatin löydät etusivulta. Voit käyttää myös yhteydenottolomaketta.
Rekisteröityminen
Miksi minun kannattaa rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi? Tilauksen yhteydessä tapahtuvalla rekisteröitymisellä hyödynnät parhaiten kaikki verkkokaupan Sinulle tarjoamat ominaisuudet. Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska tietosi ja osoitteesi säilyvät järjestelmässä.
Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä? Voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, henkilökohtaiset tietosi eivät tallennu verkkokauppaamme ja sinun pitää vain syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksen yhteydessä.
Tilaaminen
Mistä näen tuotteen saatavuuden? Kaikkia verkkokaupassa myynnissä olevia tuotteita on saatavilla, ellei toisin mainita. Olemme Sinuun yhteydessä, mikäli tuotteella on normaalia pidempi toimitusaika tai mikäli tilaamasi tuote on päässyt loppumaan varastostamme esimerkiksi saldovirheen vuoksi.
Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu? Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tarkistathan myös roskapostikansiosi. Muistathan kirjautua sisään verkkokauppaan nähdäksesi omat tietosi.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni? Ota mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme - yritämme parhaamme mukaan tehdä muutoksen tilaukseesi ennen kuin se lähtee varastoltamme. Emme valitettavasti pysty tekemään muutoksia käsiteltyihin tilauksiin.
Milloin tilaukseni lähetetään? Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman nopeasti sen vastaanotettuamme, arkisin 24 tunnin sisällä. Viikonlopun tilaukset pakataan seuraavana arkipäivänä. Tomitusaikamme on 1-4 arkipäivää.
Etukoodi
Ostoskorissa minulta kysytään etukoodia. Mikä etukoodi on ja mistä sen voi saada? Etukoodin voit saada esimerkiksi lähettämästämme uutiskirjeestä tai mainoksistamme. Syötä etukoodi ostoskoriin tai kassalla sijaitsevaan koodi-kohtaan. Huomioithan, että voit käyttää vain yhden kampanjakoodin kerrallaan.
Unohdin antaa etukoodin tilaukseni yhteydessä. Voiko alennuksen saada jälkikäteen? Ilman muuta, otathan vain ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme!
Maksaminen
Onko Naturelle.fi-verkkokaupan kautta maksaminen turvallista? Maksaminen on kaupassamme täysin turvallista. Naturelle.fi:n käyttää Paytrailin luotettavaa maksujärjestelmää. Paytrail-palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna, korttimaksut (Visa, Mastercard, Amex) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) sekä MobilePay ja Pivo - kaikki yhtä turvallisia!
Miten maksan tilauksen?
Naturelle.fi-verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi turvallisesti ja kätevästi verkkopankissa, luottokortilla tai laskulla.
Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku, korttimaksu (Visa, Mastercard, Amex), MobilePay, Pivo tai verkkopankkimaksu (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia).
Mikäli sinulla on Paytrail-maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830 (ark. klo 8-19)
Oman pankkisi verkkopankkitunnuksia käyttämällä siirryt Naturelle.fi-verkkokaupasta hetkeksi omaan pankkiisi - muistathan siirtyä takaisin kauppaamme maksutapahtuman jälkeen, jotta tilaus ei keskeydy. Maksutapahtuman näet omista tilitiedoistasi.
Toimitus ja seuranta
Miten tuote toimitetaan?
Voit valita Postin, Matkahuollon, DHL:n tai noudon varastoltamme.
Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?
Toimitusmaksua ei tule, mikäli noudat lähetyksen itse varastoltamme. Postin ja Matkahuollon toimitusmaksu on 4,90 € ja DHL:n 8,90 €.
Tarjoamme yli 79 € tilauksiin ilmaiset postikulut kaikkiin muihin toimitustapoihin, paitsi DHL kotiinkuljetukseen, joka on aina maksullinen.
Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?
Toimitusaika on normaalisti 1-4 arkipäivää, joka lasketaan tilauksen vastaanottamisesta.
Toimituksen seuranta
Näet Tili-osiosta lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimituksen kulkua Postin verkkosivuilla www.posti.fi. Jos tilaustiedoissasi on matkapuhelinnumerosi, joten saat tekstiviesti-ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Huolehdithan, että kirjoitat puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi oikein, jotta saat saapumisilmoituksen lähetyksestämme.
Miten palautan tuotteen?
Tilaamillasi tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä täysin myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Emme ota vastaan avattuja tai kokeiltuja tuotteita.
Suojaa palautettava tuote hyvin. Lähetäthän tuotteet vastaavanlaisessa paketissa, jossa tuote on toimitettu ja sulje paketti huolellisesti. Palautus on Sinulle maksuton.
Asiakaspalautustunnukset ilmaista palautusta varten:
Posti: 638181
Matkahuolto: 9539391
Vie palautus Postin tai Matkahuollon toimipaikkaan ja pyydä kuitti palautuksesta.
Rahanpalautus suoritetaan mahdollisimman pian palautuksen vastaanottamisesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi laskun, hyvitämme laskun palautuksen käsittelyn yhteydessä.
Tuotteiden säilyvyys
Huomioithan, että luonnonkosmetiikan tuotteet ovat tuoretuotteita – niissä ei ole käytetty lainkaan synteettisiä säilöntäaineita.
Tuote säilyy avattuna keskimäärin 6-12 kuukautta, kun säilytät sitä kuivassa ja viileässä. PAO-symbolin (avatun purkin kuva) omaavat tuotteet säilyvät siihen merkityn ajan verran avattuina.
Vältä veden joutumista tuotteeseen ja käytä tuotetta aina kuivin ja puhtain käsin. Säilytä tuotetta viileässä ja auringolta suojattuna.
Tuotteen päiväysmerkintä on laskettu siten, että tästä päivämäärästä luonnonkosmetiikan tuote säilyy vielä seuraavat 6-12 kuukautta avattuna. Merkintä ei siis tarkoita tuotteen viimeistä käyttöajankohtaa. Tuotteita valmistetaan pienissä erissä, joka mahdollistaa tuotteiden toimituksen asiakkaillemme aina mahdollisimman tuoreina. Se on meille erityisen tärkeää.
NOPEA TOIMITUS
Vain 2-4 arkipäivää
ILMAINEN TOIMITUS yli 79 € tilauksiin
Voit myös noutaa tilauksen maksutta varastoltamme
TURVALLISET MAKSUTAVAT
Kaikki yleisimmät maksutavat käytössäsi, myös MobilePay!
OTA YHTEYTTÄ
Kauneuden asiantuntijat vastaavat kysymyksiisi osoitteessa asiakaspalvelu@naturelle.fi
LIITY HALUTTUUN SISÄPIIRIIN
Saat sähköpostiisi erikoisetuja sekä tietoa uutuuksista!
Let customers speak for us
from 6183 reviews
FAQ
Usein kysytyt kysymykset. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@naturelle.fi tai chatin kautta ❤
TOIMITUS
Olemme tunnettuja nopeasta toimituksestamme ja paketit löytävätkin perille 1-3 arkipäivässä.
Pakkaamme tilaukset 24 tunnin sisällä niiden saapumisesta. Viikonlopun ja pyhien aikana tulleet tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä.
Emme vastaa kuljetusyhtiöiden omista viiveistä. Huomioithan, että kampanjoiden aikana tilausten käsittelyssä voi esiintyä pieniä viiveitä suurista tilausmääristä johtuen. Tilaukset pakataan saapumisjärjestyksessä.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 79 € tilauksille (Posti + Matkahuolto). DHL Kotiinkuljetus on aina maksullinen riippumatta tilauksesi loppusummasta.
Mikäli tilauksesi loppusumma on alle 79 €, toimituskulu Matkahuollon ja Postin toimituksissa on 5,90 € ja Budbeellä 4,90 € tai 7,90 €.
Voit myös noutaa lähetyksen veloituksetta varastoltamme Tuusulasta. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli haluat noutaa itse tilauksesi varastoltamme, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tilauksen teon jälkeen. Noudot tapahtuvat varastoltamme Tuusulasta arkisin klo 8-15 välillä.
Palauttaminen on meillä helppoa ja maksutonta! Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla täysin myyntikuntoinen, avaamaton ja käyttämätön. Palautusaika on 14 vrk.
Postin ja Matkahuollon tilauksia voit seurata saamallasi seurantatunnuksella Postin tai Matkahuollon sivuilla. Voit pyytää seurantatunnuksen tai kysyä lähetyksen kulusta asiakaspalvelustamme.
Budbeen lähetyksiä voit seurata itse Budbeeltä saamassasi viestissä tai sähköpostissa olevasta linkistä tai lataamalla Budbee-sovelluksen. Huomioithan, että Budbeen osalta emme pysty tarkistamaan seurantaa puolestasi.
TILAAMINEN
Meiltä tilaaminen on täysin turvallista! Naturelle on 100 % suomalainen yritys ja varastomme sijaitsee Tuusulassa. Käytössämme on turvalliset maksutavat ja yleisimmät toimitustavat.
Mikäli olet jo tehnyt tilauksen, voit tehdä uuden tilauksen jälkikäteen ja ilmoittaa siitä meille. Tällöin voimme yhdistää tilauksesi samaan pakettiin ja hyvittää tarvittaessa toiset postikulut.
Meiltä on aina mahdollista saada näytteitä, jotta voit varmistua tuotteen sopivuudesta ihollesi ennen ostopäätöstä. Näyte voidaan lisätä tilauksellesi tai postittaa erikseen kirjeenä. Voit jättää näytepyynnön tilauksesi kommenttikenttään tai lähettää sen erikseen asiakaspalveluumme. Toteutamme näytepyynnöt parhaamme mukaan ja pyydämme huomioimaan, ettei jokaisesta valikoimamme tuotteesta ole saatavana näytettä. Näytteitä ei ole mahdollista saada esimerkiksi ripsiväreistä, luomiväreistä tai puutereista.
Voit syöttää saamasi etukoodin ostoskorissa tai kassalla. Huomioithan, että voit käyttää vain yhden koodin kerrallaan, eikä etukoodeja ole mahdollista yhdistellä. Etukoodia ei voi hyödyntää automaattisen alennuksen aikana. Etukoodit eivät koske tuotesarjoja Gentlerist, Lilfox tai French Farmacie.
Mikäli tilaus on onnistunut, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkistathan myös roskapostikansiosi! Jos et ole saanut vahvistusta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asian tarkistamiseksi. Yleisin syy tilauksen keskeytymiselle on ongelma paluussa myyjän palveluun - odotathan maksun jälkeen rauhassa siirtymistä takaisin kauppaan.
Mikäli tilaus on keskeytynyt, on kyseessä tavallisesti katevaraus, joka palautuu tilille lyhyen ajan sisään.
Mikäli katevaraus ei ole palautunut tilillesi parissa arkipäivässä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Odota maksuvaiheessa rauhassa paluuta myyjän palveluun, jottei tilaus keskeydy.
ASIAKASPALVELU
Vastaamme ilolla kaikkiin meille esitettyihin kysymyksiin, koskivat ne sitten tilaustasi tai tuotteitamme.
Sähköposti:
asiakaspalvelu@naturelle.fi
Puhelin:
050 302 3022
Chat:
Paina chat-kuvaketta aloittaaksesi keskustelun.
Osoite:
Teollisuustie 9, 04300 Tuusula. Käynnit vain erikseen sovittaessa.
Asiakaspalvelumme on avoinna vain arkisin (ma-pe) ja viikonlopun ja pyhien aikana tulleisiin viesteihin palaamme seuraavana arkipäivänä.
Vastaamme kaikkiin viesteihin arkisin 24 tunnin sisään, mutta huomioithan, että etukampanjoiden aikana asiakaspalvelussamme saattaa olla ruuhkaa, jolloin vastaamme kaikkiin viesteihin mahdollisimman pian saapumisjärjestyksessä.